Sol och snö

Idag har jag haft min första hela åkdag, och det blev verkligen HELA dagen. Det är inte mycket annat som är okej när det är strålande sol, -10, perfekt underlag och lite folk i backen :) Vi var ett härligt gäng på 5 tjejer som yrade omkring i snön. Åkningen känns fortfarande lite ojämn, svaga muskler i låren (trots mycket kickboxning?) men det kommer! Sen avslutade vi med afterski på Atelier G ourmand med spritzer och god italiensk plockmat.


Jag har även investerat i en ny ryggsäck med inbyggt ryggskydd, och lavinutrustning med transceiver, spade och sond. Det blev dyrt men får ses som en investering i säkerhet (inte ens pappa kan ju ha något att säga om det ;).
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som du har det väldigt bra! Vad roligt! Hur länge blir d borta?

2010-01-12 @ 20:17:21
Postat av: Björn

Glömde kanske säga att det var jag, björn

2010-01-12 @ 20:18:50
URL: http://agaperocks.blogg.se/
Postat av: Anna

hej björn! jag blir borta så länge det känns bra och är roligt. tanken är till slutet av mars. hur mår du?

Kram

2010-01-14 @ 21:08:13
URL: http://annaceciliahard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0