God kväll!

Först Music Night på Castor med Ski 2 gängets briljanta sånginsatser.
Sedan vidare till Pacha Mama där jag blev erbjuden ett jobb. Klockan 3 på natten. som Dj. Jag och Karin tog nämligen över Dj-båset i början av kvällen och drog igång dansgolvet. Sen sprang jag mellan dansgolvet och skivorna resten av natten. När det var dags för mig att gå anordnade Julio the bartender ett litet möte med mig "Anna, we like your music. Come and be DJ for us next tuesday" haha. Sean Paul worked his magic!
Som grädden på moset kom en av norrmännen fram och bad om ursäkt för sina kompisars beteende på transfern. Och istället för att vara mitt vanliga veka jag och svara "det gör inget, det var bara kul att ni blottade er och kissade i flaskor. jag gör så gärna om det" så svarade jag "Tack. Det var verkligen skitjobbigt"
som sagt, god kväll
och nu: god natt. om fem timmar ska jag upp och pudra brädan!

Kommentarer
Postat av: moa

Man kan alltid lita på Sean Paul. Du är grym Anna

Lycka till med Dj:andet =)

2010-01-27 @ 23:37:52
Postat av: Annika Hård

Bra där som Daniel "Dogge" skulle ha sagt. Stå på dig och ta inte sånt skit från någon Och då menar jag norrmännens beteende. Kramisar.

2010-01-29 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0