sitt ner i bussen!

Vad har hänt sedan sist?

jag har hoppat in på en till transfer för STS. Tyvärr var denna gång inte alls lika trevlig som den förra. 12 stupfulla (och bitvis avklädda) norrmän som sa otrevliga, snuskiga och kränkande saker känns som något man hade kunnat klara sig utan. STS transfersamordnare sa att han aldrig varit med om något liknande tidigare. Check.
Livet går annars sin gilla gång i alperna. Mycket åkning (rumpan har börjat härdas nu), mys på hotell Castor och rumpskak på Pacha mama.
och jag har bokat en hemresebiljett. den 13 februari

Kommentarer
Postat av: moa

Oh yes. kommer du hem så snart. Men du bejbi. Österrike??! Ragga med Kristian fan. det skulle va HURKULSOMHELST!! jag vill jag vill jag vill

2010-01-27 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0